לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

טאי צ`י מול הים בזריחה chi nature

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם the Chi Nature Gathering
אומנויות לחימה »  טאי צ'י »  סדנאות טאי צ'י »  

הצטרפ/י
עם : the nature chi gathring
מתי : חמישי- שבת 16/11/2013-14/11/2013
עם :

the nature chi gathring

תרגול טיפוח הבריאות והחיים, של רפואה מונעת, של מדיטציה בתנועה, של אומנות לחימה רכה, התרחבות איזון והרפיה. מחיר BODYWAYS מיוחד ל-3 ימי הכנס ברכישה כאן (מספר מקומות מוגבל)

קיימות אין ספור אגדות על מקורות הטאי צ`י. הסיפור היפה ביותר בעיני הוא על איש אשר ישב על פסגת הר והתבונן בשקט בטבע. בהנחיית מארק וייסמן

הוא חש השראה מהתנועה של היקום מסביבו עד שהחל לנוע ולחקות את כוחות הטבע אשר ראה סביבו. הוא נהיה השמיים, הארץ, האש, המים, העצים, הרוח והעננים, הציפורים והחיות.

הוא היה מאושר בריקודו וקרא לתנועות הללו בשמות שאפיינו אותם: "לחבק את הנמר ולהחזירו להרים", "ידי עננים", "אגרוף שבעת הכוכבים". הוא היה ממציא הטאי צ`י. האגדה הזו הייתה יכולה לקרות לפני הרבה שנים או עכשיו, באיזה שהוא מקום בעולם והאיש/ה הזה יכול להיות את/ה...

סאן סאו - תבנית טאי צ`י לשניים (למתקדמים בלבד)
התבנית מבוססת על תנועות התבנית בסגנון יאנג, וכוללת 88 תנועות המתורגלות עם בן זוג, כפי שנלמדו על ידי מאסטר פונג הא. התבנית מתאימה לאנשים המעוניינים לתרגל יישומים של תנועות טאי צ`י ומלמדת את עקרונות הטאי-צ`י בקרב,

מציעה דרכי פעולה אפשריות ונותנת הבנה עמוקה יותר של תנועות: ניצול אנרגיית התוקף כנגדו, תנועה מסביב לכוח שבאה כלפינו ונטרול של התקפה ללא עימות.

היכרות עם יישומי התנועות מאפשרת הבנה עמוקה יותר של תבנית האימון, וביצוע טכניקות לחימה בדרך הטאי צ`י. כמו כן מאפשרת לימוד עקרונות מגע, תזמון, וזרימה עם בן הזוג.

לכל אחת מהתנועות בתבנית הטאי צ`י יישומים רבים, ברמות מורכבות שונות. התרגול מומלץ למי שכבר יש לו ידע בסיסי בטאי צ`י ורוצה להכיר את הטאי צ`י כמכלול שלם של לימוד.

במסגרת פסטיבל צ`י נייצר chi nature gathering. סופ"ש של צ`י גונג, טאי צ`י, קליגרפיה, פנג שואי, מדיטציה ושיאצו עם מיטב המנחים בארץ.

מחיר BODYWAYS מיוחד ל-3 ימי הכנס ברכישה כאן (מספר מקומות מוגבל)

the nature chi gathring

25 מהמנחים הטובים בארץ, 5 מתחמים, 50 סדנאות והרצאות, תרגולים לצלילי מוזיקה חיה, הופעות מנחים ואומנים מגוונות
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : the nature chi gathring
מתי : חמישי- שבת 16/11/2013-14/11/2013